Ban abuzif ;)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ban abuzif ;)

Bonjour,

je suis français je sais pas si vous comprenez mais je ne parle ni allemand ni englais!
      Je me suis fais ban par un admin pck je dis "ya mein fuhrer" en français ça ve dire "oui chef" j'ai quelque notions mais un ban direct pour ça sachant que c'est la première fois que je vien sur votre serv ! Sur ce je m'en fou du déban ou pas mais au moin que votre admin sache se retenir sur les bans

• Your SteamID. STEAM_0:1:94405111

• Which Admin has banned you. Scout|Slain

• How long did you got banned. 1 wk

• Reason why you got banned. Inappropriate Language
    • Hello,

The case is this: We were chatting in german and you wrote "ya mein fuhrer" and i banned you

because i thought you would break the §7 of our Server Rules with rightextreme Words.

The Rules say that i have to ban immeadatly, when someone write something like that,

for 1 Week so it ISN`T Adminabuse how you think, I was just doing my job. ;)

If you want a UNBAN REQUEST write it in our Forum too :D

Google Translater:

Bonjour,
      Le cas est la suivante: Nous étions à bavarder en allemand et vous avez écrit "ya Mein Führer» et je vous interdit
      parce que je pensais que vous briser le §7 de nos Règles de serveur avec mots rightextreme.
      Les règles disent que je dois interdire immédiatement, quand quelqu'un écrire quelque chose comme ça,
      pour 1 semaine donc il n`est pas Adminabuse comment vous pensez, je ne faisais que mon travail.
      Si vous voulez un DEMANDE UNBAN écrire dans notre forum trop.

Have a nice day

Scout.
      Cower in Fear - Cover your Eyes, Go to that Place where you feel safe - Trust in the Lies, tell yourself you'll be finebut you can't deny the Chills up your Spine!

:sheep: :?: Nobody is free, everybody is bounded and everything will decay :?: :sheep:

The post was edited 2 times, last by Scout|Slain ().

• mon fancais es tres mal. Alors j'écirs en englais.

I think a ban of 1 week is too long. Especially since he didn't write something like "Hitler was great". In my opinion a warning/kick would have done the job. Even though he wouldn't have understood it.

GOOGLE TRANSLATE:

Je pense que l'interdiction de 1 semaine est trop long . Surtout depuis qu'il n'a pas écrit quelque chose comme " Hitler était grande " .À mon avis, un avertissement / coup aurait fait le travail . Même si il ne serait pas compris.

Just my 2 cents
      ehemals ThereIsNoSpoon
    • Ok,

maybe i was a bit upset that night, many Players were there. :S

I will edit the Ban that it expires today at 20:08 today i think thats okay. :)

Translater:

Ok,
      peut-être je suis un peu contrarié cette nuit-là, beaucoup de joueurs étaient là.
      Je vais modifier l'interdiction qu'il expire aujourd'hui à 20:08 Aujourd'hui, je pense qui est correct.

Have a nice day

Scout.
      Cower in Fear - Cover your Eyes, Go to that Place where you feel safe - Trust in the Lies, tell yourself you'll be finebut you can't deny the Chills up your Spine!

:sheep: :?: Nobody is free, everybody is bounded and everything will decay :?: :sheep: